Sharing Our Innermost Thoughts

share your deepest feelings and emotions in a safe and supportive environment.

⚕️Depression

🧑Anxiety

😰Stress

💗Relationships

Create Thought

LoveThought

👀
Anonymous

So there is a boy i love… and he didn’t love me back…like we were in a relationship for 2-3 years…but he was just using me, and cheated me at last. I have tried to move on… it’s been 1 year… I can’t…he was my first love… I started loving him…and it’s going to be 5 years now…i don’t know what to do anymore…i thought i moved on cuz i was completely denying his thoughts…but today it’s a different story. And i realised i can’t trust myself with anybody else, I can’t stay commited for them…the only boy i want to spend my whole life is my ex…ik if i get back to him now, i can easily patchup…but the things will again continue the way it was. He won’t love me…nor give time to me…i hate this. Lmao. Dhhdhshsjsjkaksiususis. Fuck it, bye.

Profile picture for Now&Me member @queenn
👀
15 replies

MM @monkeymind

You are moving on… The moment you posted all this you have started moving on… The moment you realized going back to him isn’t a real solution you have taken your 1st step…

It’s just you don’t know Or you aren’t accepting that you have started moving on… 😄
Kabhi kabhi kch log aise aatein hai zindagi me jo hame zindagi ki sachai bata dete hai…🙃

👀
Anonymous

Thankyou!😭🙌

MM @monkeymind

No it’s ohkk 🤗🤗
Btw you know just show that boy that you are much stronger without him… No one has right to use someone or play with their feeligs… 🙃

So just be more stronger thn before… And move ahead for better and confident life 🥰

👀
Anonymous

Yes, for now none of my friends know that i have not yet moved on. I feel so frustrated sometimes cuz i need someone to listen.
You guys are the best. Thankyou for listening. :))

MM @monkeymind

Yessss we all are best 🤭💪
Just consider me your new online friend 🤗🤗
And jo bhi ho mann ki saari bhadas nikal do yhaaa😎😄

👀
Anonymous

Haan ji jarurrr😂✌️

This thought has been deleted by the thought author
@best123

We all know it is hard to move on , on things we love. Going back to him wouldn’t be a option if you’re looking to get hurt again. Try distracting yourself and experience things to help you move. :)

👀
Anonymous

Yupp :)
Thankyou.

@best123

your most welcome:)

Profile picture for Now&Me member @queenn
@queenn

You know everything
But your heart know nothing…
Whatever I’m going to tell you,
You won’t be able to understand a word…you will motivated for a while then you will be there again…
But girl let me tell you one thing, the more you look into the past the more you want to hold it on…and let me tell you bitter truth you ain’t moving on… because moving on include loving yourself…and you are so busy loving him that you forget to love yourself…
Now the question arises what you gonna do?
Let me tell you one more thing
When he was cheating on you,
He knew you are gonna hurt alot, you are gonna cry and break down into pieces…still he chooses to hurt you…is it a person you want to spend your life looks like?
See i know my words might won’t change your perspective towards him…but you to make a choice…to spend a life with a guy who won’t be loyal towards you, won’t love and appreciate you ( your ex) or with a guy who is gonna appreciate you love you at every second of his life who is gonna treat you like a queen ( your future)… its your choice to choose between these two but remember your one decision gonna change your whole life…

👀
Anonymous

Yes, whatever you said is too appropriate. I agree with your each word.
Now I’m being really honest I also want to love someone else, to fall in love with another person who loves me the same. But…i cant…i tried…theres a guy ik from my childhood, he loves me…and he is always there for me. Even if i choose him, i want to, but i cant… then i will be the one who is playing with his feelings, cuz i don’t trust myself, i cant stay commited with him, i just cant. I wilk easily get bored and i dont like to fake things or rush things so imma leave him when that happens, then i will be no different than the person who broke my heart.
That’s why… I don’t know what to do anymore…
Bdw thankyou :))

Profile picture for Now&Me member @queenn
@queenn

“when you can’t heal from whatever hurts you, you are gonna bleed on people who didn’t cut you” know this
By knowing your worth doesn’t mean you have to be with someone else…heal it may take alot time but heal…and let me tell you, loving yourself even though knowing your scars isn’t easy…but you have to gotta do yourself… you have to love yourself, accept yourself…and its gonna take so much time… but one day you are gonna appreciate it,you gonna love the process of loving yourself…be your own best frnd…but now the question arises how?
At first start doing things that you love, do whatever makes you happy…talk to someone who makes you feel heard…

Let me tell you if you accept yourself… right person will meet you at right time…

👀
Anonymous

Yess, thankyouu so muchh!! :))

user_group_img

8554 users have benefited
from FREE CHAT last month

Start Free Chat
start_free_chat_cta_image