Sharing Our Innermost Thoughts

share your deepest feelings and emotions in a safe and supportive environment.

โš•๏ธDepression

๐Ÿง‘Anxiety

๐Ÿ˜ฐStress

๐Ÿ’—Relationships

Create Thought

โ€บLifeโ€บThought

Sansthita @sansthita

Need a hug and some validation.

Profile picture for Now&Me member @daisyblah
๐Ÿฌ
๐Ÿญ
Profile picture for Now&Me member @dran89
36 replies
Profile picture for Now&Me member @daisyblah
@daisyblah
โ€ข

Sending lotssss of hugs and for validation. You donโ€™t need validation from anyone. You are just perfect. It will alright

Sansthita @sansthita

โ€ข

I hope so. I just kinda feel unloved. People donโ€™t love me as much as I love them. For me itโ€™s an instinct to loveโ€ฆbut yeah sometimes the void kicks in. Even though I donโ€™t expect anything back. I kinda feel empty

Profile picture for Now&Me member @daisyblah
@daisyblah
โ€ข

Dudeeee. Iโ€™m just going through the sameeee. The damn void itโ€™s just too much to handle

Sansthita @sansthita

โ€ข

Yeah. I give out a lot of love to people because thatโ€™s how I am. Sometimes when i kinda feel empty

Profile picture for Now&Me member @daisyblah
@daisyblah
โ€ข

Iโ€™m the sameee lol. But this void. I tried to fill this up but now itโ€™s more deeper.

Sansthita @sansthita

โ€ข

I feel terrible yk sometimes days. Sometimes I am all.up and about motivating people and helping them out. And then there are days like this when I really need some love

Profile picture for Now&Me member @daisyblah
@daisyblah
โ€ข

I donโ€™t want to say it but dudee we are the same. Iโ€™m so low at this time. I mean itโ€™s like even my soul is empty

Profile picture for Now&Me member @dran89

TeeJay @dran89

โ€ข

Didnโ€™t want to intrude, but you gals have space for one more?

Sansthita @sansthita

โ€ข

Thereโ€™s space for everyone under my post

Sansthita @sansthita

โ€ข

Haan @daisyblah it really is emotionally exhausting

Profile picture for Now&Me member @daisyblah
@daisyblah
โ€ข

I know right. Idk how long would i be able to bear it tho

๐Ÿฌ
Anonymous
โ€ข

Hey a big hug to u dear

๐Ÿญ
Anonymous
โ€ข

๐Ÿค— and u r doing best and what u can in the moment so dont overthink just accept it

Sansthita @sansthita

โ€ข

I just want to be loved.

๐Ÿญ
Anonymous
โ€ข

u can be loved by anyone but that would be overlayered by temporary affection and felling of void but that will hurt u eventually so dont find love let it find u and if u r thirsty it doesnt mean u should drink poison right ? <btw i also wanna be loved i m feeling empty >๐Ÿ˜…

Sansthita @sansthita

โ€ข

Well I am loved. But itโ€™s just that I love them more than they love me. I am blessed with an infinite capacity to love people. So it kinds hurts at times when I donโ€™t get the affection that I give out to people. Like it kinda drains me out you know.

๐Ÿญ
Anonymous
โ€ข

yeah not getting expected feedback turns mood awfully down

Sansthita @sansthita

โ€ข

It feels exhausting

Profile picture for Now&amp;Me member @dran89

TeeJay @dran89

โ€ข

Bear hugs from someone whoโ€™s been dishing out love too!! ๐Ÿ˜๐Ÿ˜

Sansthita @sansthita

โ€ข

Itโ€™s depressing. Thanks for your love

Profile picture for Now&amp;Me member @dran89

TeeJay @dran89

โ€ข

There is just so much that we can dish out though. It gets tiring. And you get drained to the point that, โ€œBro whatโ€™s wrong with you? You have changed.โ€ And you know inside, โ€œSab toh tum log le gaye.โ€

Sansthita @sansthita

โ€ข

Haan. Wohi toh. I am someone whoโ€™s always there for people when they are about to fall or even when they are having hiccups. But when I feel wobbly, I look around and I see that I am absolutely alone. The hardest thing is to be lonely in a crowded city. You can be lonely in a forest and cope with it. But when you are in a crowd and you see people around you bonding and you are left out, something stings inside u. It hurts when you are always there for people but there isnโ€™t anyone for u

Profile picture for Now&amp;Me member @dran89

TeeJay @dran89

โ€ข

You feel helpless. And it gets frustrating. Its unfair, yaar. And on top of that, after a time it gets expected of you. And when you need someone, they have no time. Iโ€™m not ranting, but this hits close to the chest.

Sansthita @sansthita

โ€ข

Even if u ranting so what? My posts are for everything.
I feel that too. They want me to be for them and I like being for people. But nobody is there for me. Btw I am from Kolkata too

Profile picture for Now&amp;Me member @dran89

TeeJay @dran89

โ€ข

My current situation is just as bad. Its funny. Its sad. Boderline toxic.

Hey cool! Kolkata te kothay?

Sansthita @sansthita

โ€ข

Mine is borderline miserable. And well I do feel good often. And then I put up motivation posts over Here and try to help out the ones who are strugglingโ€ฆ I do the second part even when i am struggling myself.
Kolkata te Jadavpur e. Aar details debo na kintu ๐Ÿ˜†

Profile picture for Now&amp;Me member @dran89

TeeJay @dran89

โ€ข

Same pinch!! ๐Ÿ˜…

When I feel happy, I help out here. When I am down, I help out here. Sometimes our problems are insignificant compared to others. So I just want to be there for them, virtually at least. You know? Do my part.

Maybe it comes down to like, โ€œFine! Mere liye koi nahi, doesnโ€™t matter. Let me at least be there for these people.โ€

**Amra khub kachei thaki then. Iโ€™m at AjayNagar, EMBypass. ๐Ÿ˜
Maybe kokhono dakha hoye jabe. :P

Sansthita @sansthita

โ€ข

I do the same. I keep telling people.here.that all trauma.and all problems are valid. If something is hurting you then itโ€™s valid. Your prick in the finger isnโ€™t insignificant because someone elseโ€™s got smashed with a hammer. Both of you deserve to get a space to talk about your hurt and be empathized with. It isnโ€™t pathetic or attention seeking. I like being there for people like u do. I.am like โ€˜ok nobody is there for me and I face stuff alone and it feels horrible. So nobody else should feel the way I doโ€ฆnobody should be crying in their pillows at nightโ€™.

O baba then toh khubii Kache. Lol. Jodio Amar road sense khubii kharap and pandemic e aaroyi sundor obostha hoye gyache

Profile picture for Now&amp;Me member @dran89

TeeJay @dran89

โ€ข

I donโ€™t know if you have noticed. This month has been extra hard on people. And every night I see here, people are moving through bad times. But they move through it. This is what I like about this platform. There are poeple like us, and someone or the other comes around to be there for someone in need.

** Hahaha. Metropolis mall cheno at least? Otai hole hobe. :D **

Sansthita @sansthita

โ€ข

Haan I am glad that this platform exists.

Yes metropolis mall chini ๐Ÿ˜€

user_group_img

8584 users have benefited
from FREE CHAT last month

Start Free Chat
start_free_chat_cta_image