Sharing Our Innermost Thoughts

share your deepest feelings and emotions in a safe and supportive environment.

⚕️Depression

🧑Anxiety

😰Stress

💗Relationships

Create Thought

3am ThoughtsThought

faiqa malik @malik_

feeling numb and empty.

33 replies

Chris @boredaf123

Why?

faiqa malik @malik_

Idk i feel like i am not good enough or worthy

Chris @boredaf123

Did someone made you feel that way about you?

faiqa malik @malik_

Yes.

Chris @boredaf123

Who?

faiqa malik @malik_

My boyfriend 😂

Chris @boredaf123

Boyfriends can be stupid. If he makes you feel that way continuously , ditch him

faiqa malik @malik_

I can’t.
We’re getting engaged soon and i did fought alot with my fam for him
But things hve changed now he’s constantly abusing me comparing me with other girls and pointing out my insecurities aur pointing out small things about me which even i never noticed.

Chris @boredaf123

You are in a tight spot girl. You have to talk to him about this otherwise he is gonna treat you just like this for the whole period you stay together.

faiqa malik @malik_

I have tried to talk to him. But he just doesn’t care about it and brushes it off. According to him everything is somehow my mistake and honestly i cant share any of this with anyone around me.

Chris @boredaf123

I get your problem but thats the extent of help i can give you. You can vent it out though, if theres anything you wanna tell me.
Try ignoring him till the engagement , let him tadap atleast till then.

faiqa malik @malik_

Mera tou itna life khrb hogya😂😭
He’s gonna tadap and torture me more then :)

faiqa malik @malik_

Well i am kind of ignoring him since yesterday

Chris @boredaf123

Good . Also show him your worth and prsence and importance. Continue this.

Chris @boredaf123

Nahi karega if he sees your worth. Honestly he seems like a lucky idiot.

faiqa malik @malik_

Okay noted

faiqa malik @malik_

I hope he does realise it om time before i stop trying :)

Chris @boredaf123

He will . By any chance you from pakistan?

faiqa malik @malik_

Yepp
Born and raised in Saudi Arabia
Now suffering in Pakistan😂

faiqa malik @malik_

Wby?

Chris @boredaf123

Im born and brought up in India. This my third time talking to a Pakistani girl in two days lol 😂

faiqa malik @malik_

Lmao you have encountered some sad paki girls 😂😂

Chris @boredaf123

I kinda did 😂. But it feels good. I can say with pride i helped people across the borders.

faiqa malik @malik_

Hahaha😂😂 yeahh there’s no lie in it😂

faiqa malik @malik_

Thanks for your help thoo❤️
Lekin yeh gham sala khtm honey ka naam hi nai lerha
Abh tou uska bhi gham khtm hogaya hy pata ni mera kab hoga😂

Chris @boredaf123

Ho jayega tumhaara gham bhi kam. Dont worry.

faiqa malik @malik_

I hopeee

Chris @boredaf123

Saudi Arabia se India aana tha and Indian dhundna tha 😂 (jk)

faiqa malik @malik_

Hahaha saudia mn bhi indians hoty hyn lekin kiaa faidaa brown boys will be brown boys :)

Chris @boredaf123

I would argue but thoda to mein bhi agree karta hu

faiqa malik @malik_

Ikr :)

Chris @boredaf123

It was nice talking to you . Wish your bf gets akal and treats you well. Have a good life :)

faiqa malik @malik_

It was nice talking to you as well
Thankss
And thankyou for your help
Wishing you well in life

user_group_img

8544 users have benefited
from FREE CHAT last month

Start Free Chat
start_free_chat_cta_image