Thought

--- @someonefromhere

idk how to say this. I like really low at life rn. I recovering from ed and struggling with depression, anxiety and school and everything at the same time. My family knows i have this kind of problems but i feel like they do not take them seriously.

My mother is teacher so she sees a lot of teens at her work and she always tells me ‘‘she is depressed you should talk with her .’’ ‘‘she has clearly hard time right now, you should help them’’ but what about me? i feel like giving up because living is hard. i am busy and alone, i feel like my friends don’t really want to be with me and think me as a burden.

yeah sorry for taking your time </3

🛖
3 replies
🛖
Anonymous

Hey listen to me
I have been there so I can try to help you.
Only if you want 🙂

--- @someonefromhere

hmm, maybe it would be worth to try i think?

🛖
Anonymous

Sent you a connection req

Related Thoughts

👀
Anonymous
I wanna be scholars like my best friends 👉🏻👈🏻😔
1
Profile picture for Now&amp;Me member @anamonous
@anamonous
Today is my birthday ..happy birthday to me. 😀😀😀😀 I knowRead more
38
👀
Anonymous
It hurts when you think you are important to someone but youRead more
1
👀
Anonymous
I don't have friends to whom you know, we talk to about almoRead more
8
👀
Anonymous
That fucker is not replying me i just asked are you fine nowRead more
2
👀
Anonymous
So in two days I'm gonna give my big exam which i have been failing for the 4th time now. I procastinated a lot. Now i don't remember anything. I'll go through same misery and taunRead more

May contain sensitive content.
Click here to read

Aakifah @kifah

I wish I could just fall asleep so this pain could go away
3
😪 ExhaustedTrigger Warning
@mytimenow
Feeling like shit again, will this ever stop, I bout it. Where do I start? So a couple of days ago I starved myself for almost 2 days because I felt disgusting, ugly, fat, worthlesRead more

May contain sensitive content.
Click here to read

3