Home / Thoughts / Can someone help me feel normal about my sexualit...
Anonymous

Can someone help me feel normal about my sexuality,I’m a bi and it seriously feels like there is something off with me. I wanna know more but I’m afraid.

7 Comments

Dear User, for your own safety, we urge you to NOT share any personal information [email, phone number, social media handles, address etc.] with other Now&Me users.

Post anonymously?
Anonymous β€’

I’m a pan and no there is literally nothing wrong about it our sexuality is our individuality and it’s meant to be different . Yeah it can be difficult to find like minded people to explore it more but you’d find people like that sooner or later because there are a lot of people like you who are scared to come up . Cheers to our sexuality .πŸ™‚

kumkum
β€’

Why do you think something’s off? Anything that helps you being and feeling completely yourself is awesome actually

i
β€’

oohh hell noo there nothing wrong about you, yes you have a different sexuality so dont give a shit if people think it wrong or something, you are you. that the ONLY thing that matter. BE YOURSELF. everyone is different in someway and if we would be the same in all the ways life woud be hella boring, but you bein you make in not boring, not be afried about your sexuality or anything.❀️

β€’

Your bi? That’s freaking awesome!!! πŸ’–πŸ’œπŸ’™
Think of it this way, you can’t change who you are, u can pretend but your never going to be happy that way.
Sending love πŸ’–πŸ’œπŸ’™πŸ’–πŸ’œπŸ’™

s
β€’

Hey! I’m a bi too. I can have a chat with u if u want?

Anonymous β€’

How to approach people, I’m just too scared to, and tbh don’t know how to even. Not sure if they are of my kind and afraid I would offend them.

Anonymous β€’

Don’t be afraid of this.
Dm me on Instagram @rishab_0046